Kaiku-kilpailun finaaliehdokkaat viime vuoden parhaista audiomainoksista on valittu

Aiheeseen liittyvää

Tampereella musisoidaan syksyllä uuteen tahtiin

Suomen suurin yksityinen musiikkikoulu laajentaa toimintaansa Tampereelle, ja musiikinopetus aloittaa syksyllä 2024.

Mirjam Helin -laulukilpailu kutkuttaa yleisön laulunhalua – juontajana Maria Ylipää

Mirjam Helin -laulukilpailu kutsuu yleisöä nauttimaan klassisen musiikin lahjakkuuksista ja yhteisöllisistä lauluilloista.

Omri Boehmin puhe Euroopalle avasi Wienin kulttuurifestivaalin

Filosofi Omri Boehm puhui Euroopalle Wienin Juutalaisaukiolla, vaatien Eurooppaa kohtaamaan historiansa ja ylläpitämään ihanteitaan.

Taco Bell ja Weekend Festival sytyttävät nuorten artistien tähdet

Taco Bell ja Weekend Festival järjestävät DJ-kilpailun, joka tarjoaa nuorille artisteille ponnahduslaudan uralla eteenpäin.

Uusi kirja korostaa johtajuuden uudistamisen tärkeyttä

Juha Koskinen esittelee uudessa kirjassaan 'Strateginen oppiminen – Johtajuuden uudistaja', kuinka johtajuus vaatii uudistumista ja mitä se voisi tarkoittaa käytännössä.

Jaa somessa

Kaiku-audiomainoskilpailun finaaliehdokkaat on julkistettu. Tänä vuonna kilpailuun tuli mukaan kaksi uutta kategoriaa ja voittajat kruunataan KaikuGaalassa.

Kaiku-audiomainoskilpailun finalistit on julkistettu. Kilpailuun osallistui 159 työtä yhdeksässä eri kategoriassa, joista 29 pääsi finaaliin. Voittajat palkitaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Kilpailun kautta pyritään kehittämään suomalaista audio- ja radiomainontaa sekä nostamaan sen arvostusta. Tänä vuonna kilpailussa oli mukana kaksi uutta kategoriaa: Audiokonsepti ja Teho.

Tänä vuonna kiinnostusta herätti erityisesti uusi Audiokonsepti-kategoria, johon ilmoitettiin töitä, jotka loivat tunnistettavuutta ja vahvistivat yrityksen brändiä. Toinen uusi kategoria, Korvamato, palkitaan suoraan gaalassa ilman shortlistaa.

Kilpailun taso oli korkea, ja tuomariston jäsenet kertoivat valinnan olleen vaikeaa. Tuomariston puheenjohtaja Markku Röngän mukaan, jokainen finalistitöistä ansaitsee tunnustuksen laadukkaasta työstään.

Oikeiden äänien ja tilanteiden käyttö mainoksissa osoittaa, miten audio voi tehokkaasti välittää brändin viestin ja luoda kestäviä tunnekokemuksia. Voittajat julkistetaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Lähde Johnny L

spot_img