Kaiku-kilpailun finaaliehdokkaat viime vuoden parhaista audiomainoksista on valittu

Aiheeseen liittyvää

Esc – Blackbook (Straight Up Breakbeat 2024)

Reese-bassoa, breikkejä kulta-ajoilta, jamaika-viitteet sekä eteeriset tanssilattia-hypnoosiin ajavat padit kaikki löytyy eli Escillä kaikki jungle-genren checklistin asiat kunnossa hänen debyytti-levyllään jonka julkaisee pitkän linja jungle-expertti ODJ Dizzy kotimaisella lafkallaan SUBB.

Muuta tavoitteet tuloksiksi katalyyttisten mekanismien voimalla

Kirjan periaatteet ovat laajasti sovellettavissa monilla eri aloilla, ja...

Kirja elokuvasta ja sen tekemisestä

Raija Talvion ja Mikko Mattilan Arvottomat - tärkeintä on lähteminen -tietoteos julkaistaan Sodankylän elokuvajuhlilla. Tässä moniäänisessä kirjassa haastattelut, valokuvat ja aikalaistekstit täydentävät toisiaan.

Liljankukka – esikoisromaani menetetyn kotiseudun kaipuusta

Liljankukka on tarina Ainon matkasta sodan varjojen alla. Menetysten ja rakkauden sävyttämä romaani kertoo menetetyn kotiseudun kaipuusta.

Pohjanmaan museossa avataan uudistettu kokoelmanäyttely 8.6.

Aarteita meiltä ja merten takaa -näyttely esittelee Karl ja Elin Hedmanin monipuolisen kokoelman Pohjanmaan museossa. Näyttely tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen taideaarteisiin ja paikalliseen kulttuuriperintöön.

Jaa somessa

Kaiku-audiomainoskilpailun finaaliehdokkaat on julkistettu. Tänä vuonna kilpailuun tuli mukaan kaksi uutta kategoriaa ja voittajat kruunataan KaikuGaalassa.

Kaiku-audiomainoskilpailun finalistit on julkistettu. Kilpailuun osallistui 159 työtä yhdeksässä eri kategoriassa, joista 29 pääsi finaaliin. Voittajat palkitaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Kilpailun kautta pyritään kehittämään suomalaista audio- ja radiomainontaa sekä nostamaan sen arvostusta. Tänä vuonna kilpailussa oli mukana kaksi uutta kategoriaa: Audiokonsepti ja Teho.

Tänä vuonna kiinnostusta herätti erityisesti uusi Audiokonsepti-kategoria, johon ilmoitettiin töitä, jotka loivat tunnistettavuutta ja vahvistivat yrityksen brändiä. Toinen uusi kategoria, Korvamato, palkitaan suoraan gaalassa ilman shortlistaa.

Kilpailun taso oli korkea, ja tuomariston jäsenet kertoivat valinnan olleen vaikeaa. Tuomariston puheenjohtaja Markku Röngän mukaan, jokainen finalistitöistä ansaitsee tunnustuksen laadukkaasta työstään.

Oikeiden äänien ja tilanteiden käyttö mainoksissa osoittaa, miten audio voi tehokkaasti välittää brändin viestin ja luoda kestäviä tunnekokemuksia. Voittajat julkistetaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Lähde Johnny L

spot_img