Kaiku-kilpailun finaaliehdokkaat viime vuoden parhaista audiomainoksista on valittu

Aiheeseen liittyvää

PLASTIC TEARS: Motorhome

Herra jumala. Täytyy sanoa, että biisi on sellainen, että luulisi Andy Mccoyn olevan kateellinen. Plastic Tears tai lähinnä Miqu on kaikkia luonnonlakeja uhmaten jaksanut vetää Hanoi-Dogs D'amour-linjaa vuosikymmenet, ja vaikka on välillä itselläkin eräästä pikkuasiasta mennyt sukset ristiin joskus hamalla 90-luvulla, niin asiat sovittiin jossain Puntalan juomisillassa ajat sitten ja kyllä se niin on, että kyllä niitten toi nimi kannatti pitää. Syy on mielestäni selvä, tappiot voitoksi.

Viikon Kovin Biisi: VKB 44/24

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

Kiasman Linnunradalla -näyttelyssä uusi ulottuvuus Kiasma-teatterin kautta

Kiasman Linnunradalla -näyttely kasvaa kahdella näyttämöesityksellä. Kaukainen tulivuorenpurkaus ja planetaarinen rakkaustarina houkuttelevat ajattelemaan ihmisen ja ympäristön suhdetta uudella tavalla.

Möyhyveikot julkaisee uuden levynsä 29.11.24!

Kulttibändi Möyhyveikot jatkaa valitsemallaan möyhyisellä tiellä ja tässä bändin viestintää aiheesta CAPSEILLA. KOITIN ITSEKIN CAPS-TYYLISTÄ PÄÄHÄNKÄYVÄÄ KOMMUNIKOINTIA MESESSÄ HEIDÄN KANSSAAN TÄNÄÄN. JA SE TUNTUI HYVÄLTÄ.

Jaa somessa

Kaiku-audiomainoskilpailun finaaliehdokkaat on julkistettu. Tänä vuonna kilpailuun tuli mukaan kaksi uutta kategoriaa ja voittajat kruunataan KaikuGaalassa.

Kaiku-audiomainoskilpailun finalistit on julkistettu. Kilpailuun osallistui 159 työtä yhdeksässä eri kategoriassa, joista 29 pääsi finaaliin. Voittajat palkitaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Kilpailun kautta pyritään kehittämään suomalaista audio- ja radiomainontaa sekä nostamaan sen arvostusta. Tänä vuonna kilpailussa oli mukana kaksi uutta kategoriaa: Audiokonsepti ja Teho.

Tänä vuonna kiinnostusta herätti erityisesti uusi Audiokonsepti-kategoria, johon ilmoitettiin töitä, jotka loivat tunnistettavuutta ja vahvistivat yrityksen brändiä. Toinen uusi kategoria, Korvamato, palkitaan suoraan gaalassa ilman shortlistaa.

Kilpailun taso oli korkea, ja tuomariston jäsenet kertoivat valinnan olleen vaikeaa. Tuomariston puheenjohtaja Markku Röngän mukaan, jokainen finalistitöistä ansaitsee tunnustuksen laadukkaasta työstään.

Oikeiden äänien ja tilanteiden käyttö mainoksissa osoittaa, miten audio voi tehokkaasti välittää brändin viestin ja luoda kestäviä tunnekokemuksia. Voittajat julkistetaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Lähde Johnny L

spot_img