Kaiku-kilpailun finaaliehdokkaat viime vuoden parhaista audiomainoksista on valittu

Aiheeseen liittyvää

Laulu-Miehet juhlistaa 110 vuotta kutsuen uusia säveltaiteilijoita

Suomen tunnettu mieskuoro Laulu-Miehet juhlistaa 110-vuotista historiaansa kutsumalla kuusi uutta säveltaiteilijajäsentä.

Särkänniemen kesä käynnistyy Cyan Kicksin tahdissa

Särkänniemen huvipuiston kesäkausi alkaa 30.4. Cyan Kicks esiintyy vappupäivänä ja uusi Retro-pelihalli avautuu toukokuussa.

Talvifestivaali vaikuttaa Ruka-Kuusamon talouteen yli miljoonalla eurolla

Ruka-Kuusamon talvifestivaalin taloudellinen vaikutus ylittää miljoonan euron rajan, ja se näkyy matkailijoiden rahankäytössä.

Weekend Festivalin CNNCT x Taco Bell -lavan artistit julki

Weekend Festival julistaa elektronisen tanssimusiikin huiput 2.–3.8.2024 Vermon tapahtumapuistoon, mm. Timmy Trumpetin ja Alan Walkerin.

Palkittu LANU!-kirjallisuusfestivaali juhlistaa kirjallisuutta myös liveyleisön edessä

LANU!-kirjallisuusfestivaali yhdistää virtuaalisen sekä livetapahtuman, keskittyen itseilmaisuun ja nuorten kirjallisuuteen.

Jaa somessa

Kaiku-audiomainoskilpailun finaaliehdokkaat on julkistettu. Tänä vuonna kilpailuun tuli mukaan kaksi uutta kategoriaa ja voittajat kruunataan KaikuGaalassa.

Kaiku-audiomainoskilpailun finalistit on julkistettu. Kilpailuun osallistui 159 työtä yhdeksässä eri kategoriassa, joista 29 pääsi finaaliin. Voittajat palkitaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Kilpailun kautta pyritään kehittämään suomalaista audio- ja radiomainontaa sekä nostamaan sen arvostusta. Tänä vuonna kilpailussa oli mukana kaksi uutta kategoriaa: Audiokonsepti ja Teho.

Tänä vuonna kiinnostusta herätti erityisesti uusi Audiokonsepti-kategoria, johon ilmoitettiin töitä, jotka loivat tunnistettavuutta ja vahvistivat yrityksen brändiä. Toinen uusi kategoria, Korvamato, palkitaan suoraan gaalassa ilman shortlistaa.

Kilpailun taso oli korkea, ja tuomariston jäsenet kertoivat valinnan olleen vaikeaa. Tuomariston puheenjohtaja Markku Röngän mukaan, jokainen finalistitöistä ansaitsee tunnustuksen laadukkaasta työstään.

Oikeiden äänien ja tilanteiden käyttö mainoksissa osoittaa, miten audio voi tehokkaasti välittää brändin viestin ja luoda kestäviä tunnekokemuksia. Voittajat julkistetaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Lähde Johnny L

spot_img