Kaiku-kilpailun finaaliehdokkaat viime vuoden parhaista audiomainoksista on valittu

Aiheeseen liittyvää

Aikion single sukeltaa ihmiskohtaloihin elämän solmukohdissa

Suomirockin ytimeen vapaasukelluksia harrastava Aikio julkaisi tänään uuden singlen...

Viikon Kovin Biisi: VKB 08/25

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

Viikon Kovin Biisi: VKB 07/25

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

Samuli Putro – Elämäni miehet (WSOY 2025)

Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään on kirjoittanut kirjan miesten välisestä dynamiikasta ja omista henkisistä arvistaan.

LAURA FRIMAN & MIKKO MATTLAR: Kultaturbo – Suosikki-lehden tarina (Johnny Kniga) 2024

Kyllä se nyt niin vaan on, että suurin piirtein jokainen minun ikäluokastani ja nuoremmista ja vanhemmistakin on Suosikkia lukenut. Joskus löysin roskiksesta 60-luvun lopun ja 70-luvun alun hyväkuntoisia Suosikkeja ja nyt vähän harmittaa, että tuli ne vietyä antikvaarioon. Taisin olla siinä 10 v. ja vaikka Suosikki tuli kotiin, niin sitä osittain inhosi, eikä noin vanhoille numeroille ollut sitäkään vertaa käyttöä. Väärin, etenkin tämän kirjan perusteella ne vanhat numerot vasta loistavia (sanan voi käsittää miten haluaa) olivatkin keksittyine juttuineen ja mitä siellä nyt sitten olikaan.

Jaa somessa

Kaiku-audiomainoskilpailun finaaliehdokkaat on julkistettu. Tänä vuonna kilpailuun tuli mukaan kaksi uutta kategoriaa ja voittajat kruunataan KaikuGaalassa.

Kaiku-audiomainoskilpailun finalistit on julkistettu. Kilpailuun osallistui 159 työtä yhdeksässä eri kategoriassa, joista 29 pääsi finaaliin. Voittajat palkitaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Kilpailun kautta pyritään kehittämään suomalaista audio- ja radiomainontaa sekä nostamaan sen arvostusta. Tänä vuonna kilpailussa oli mukana kaksi uutta kategoriaa: Audiokonsepti ja Teho.

Tänä vuonna kiinnostusta herätti erityisesti uusi Audiokonsepti-kategoria, johon ilmoitettiin töitä, jotka loivat tunnistettavuutta ja vahvistivat yrityksen brändiä. Toinen uusi kategoria, Korvamato, palkitaan suoraan gaalassa ilman shortlistaa.

Kilpailun taso oli korkea, ja tuomariston jäsenet kertoivat valinnan olleen vaikeaa. Tuomariston puheenjohtaja Markku Röngän mukaan, jokainen finalistitöistä ansaitsee tunnustuksen laadukkaasta työstään.

Oikeiden äänien ja tilanteiden käyttö mainoksissa osoittaa, miten audio voi tehokkaasti välittää brändin viestin ja luoda kestäviä tunnekokemuksia. Voittajat julkistetaan KaikuGaalassa maaliskuussa 2024.

Lähde Johnny L

spot_img