Tekoäly muuttaa digimarkkinoinnin: uusi kirja avaa mahdollisuuksia

Aiheeseen liittyvää

Emotion visa: Hellsinki Metal Festival

Emotion visa palaa kesälomilta ajankohtaisella visailulla. Testaa mitä tiedät...

Viikon Kovin Biisi: VKB 39/24

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

Rajahurrit – Tummat pilvet

Rajahurrit veljekset Mika ja Markus Haapakoski, jotka tunnetaan aiemmasta...

Varjo-Riitan Häpeänsovitusseremonia 9.10.2024 (Kult, Helsinki)

Vettä vihmoi vaakasuoraan lokakuun näyttäessä kauniimpia kasvojaan Helsingin illassa....

Goforen kirja vie suomalaisen digitalisaatiokäsitteen Saksaan

Gofore's new book highlights Finland's human-centered digitalization, reaching German-speaking Europe. It showcases innovative digital services developed in Finland.

Jaa somessa

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ kertoo, kuinka yritykset voivat hyödyntää tekoälyä markkinoinnissaan saavuttaakseen kestävää kilpailuetua.

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ on päivitys aiemmalle menestysteokselle, joka keskittyy tekoälyn integrointiin markkinointistrategiassa. Kirjoittajat Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka ja muut asiantuntijat tarjoavat kattavan MVG-MRACE®-mallin tekoälyn tuoman kilpailuedun saavuttamiseksi.

Kirjassa käsitellään myös tekoälyn vaikutuksia digimarkkinoinnin kentässä ja painotetaan merkitystä sopeutua digimarkkinoinnin neljänteen aaltoon. Valmiit käytännön esimerkit tukevat lukijaa uusissa tekoälyratkaisuissa ja asiakassuhteiden hallinnassa jälkieväste-maailmassa.

Tekoälyteknologiat ovat jo muuttaneet toimintaympäristöämme, ja tämä teos auttaa yrityksiä navigoimaan murroksen läpi menestyäkseen. Kirja on suunnattu kaikille markkinoijille, jotka haluavat olla ajan tasalla kehityksestä ja hyödyntää tekoälyä tehokkaasti.

Lähde Suomen Digimarkkinointi Oy

spot_img