Tekoäly muuttaa digimarkkinoinnin: uusi kirja avaa mahdollisuuksia

Aiheeseen liittyvää

PETRI LAHTI: Hanoi Rocks päivä päivältä 1979-2024 (Readme.fi) 2024

Viime vuonna ilmestyi vastaava teos Hurriganesista ja varsin mielenkiintoinen sekin oli. Tämä on sitten vieläkin kiinnostavampi teos, koska Hanoin uraa tuli seurattua ekasta sinkusta ja Soundin Homo-Makkonen-otsikosta (1/1981) lähtien. Lehtileikkeitäkin on sen verran, että nämä suomalaiset, suurimmaksi osaksi tyhjänpäiväiset, mitä tässäkin on mainittu, ovat aika tuttuja.

Squarepusher – Dostrotime (Warp 2024)

IDM- ja braindance-genrejen yksi pioneereista Squarepusher on työstänyt korona lockdownien aikana Dostrotime-albumiaan meidän kaikkien onneksi.

Verdin Requiem ja Rocklegendoja Tampere-talossa Keväällä

Tampere-talon kevät houkuttelee musiikin ystäviä Verdin teoksella ja legendaarisilla rockartisteilla. Kansainvälinen ja kotimainen musiikkielämys tarjoaa kaikea oopperasta rockiin.

Punk-yhtye Crackwhore iskee jälleen – Uusi single ”War on Drugs”

Punk-yhtye Crackwhore on iskenyt jälleen, julkaisten kiistanalaisen ja aikaa kuvaavan singlen "War on Drugs". Nyt ja tässä on musiikkimaailman puhutteleva uutuus, joka ei jätä ketään kylmäksi.

Jaa somessa

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ kertoo, kuinka yritykset voivat hyödyntää tekoälyä markkinoinnissaan saavuttaakseen kestävää kilpailuetua.

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ on päivitys aiemmalle menestysteokselle, joka keskittyy tekoälyn integrointiin markkinointistrategiassa. Kirjoittajat Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka ja muut asiantuntijat tarjoavat kattavan MVG-MRACE®-mallin tekoälyn tuoman kilpailuedun saavuttamiseksi.

Kirjassa käsitellään myös tekoälyn vaikutuksia digimarkkinoinnin kentässä ja painotetaan merkitystä sopeutua digimarkkinoinnin neljänteen aaltoon. Valmiit käytännön esimerkit tukevat lukijaa uusissa tekoälyratkaisuissa ja asiakassuhteiden hallinnassa jälkieväste-maailmassa.

Tekoälyteknologiat ovat jo muuttaneet toimintaympäristöämme, ja tämä teos auttaa yrityksiä navigoimaan murroksen läpi menestyäkseen. Kirja on suunnattu kaikille markkinoijille, jotka haluavat olla ajan tasalla kehityksestä ja hyödyntää tekoälyä tehokkaasti.

Lähde Suomen Digimarkkinointi Oy

spot_img