Tekoäly muuttaa digimarkkinoinnin: uusi kirja avaa mahdollisuuksia

Aiheeseen liittyvää

Viikon Kovin Biisi: VKB 23/25

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

Dogjaw iskee takaisin tuplasinglellä – pureutumista luokkaeroihin ja sisäiseen kaaokseen

Helsinkiläinen hevipunk-yhtye Dogjaw tekee paluun uudella, kaksiteräisellä julkaisullaan, "Yhteiskunnan...

HAPE – Microdots (EABE 2025)

Virolainen HAPE julkaisee toisen eepeensä viime vuotisen debyyttinsä Night Life jälkeen suomalaisella EABE-levymerkillä. Nyt hänen elekotrossaan on sävyjä 70-luvun progesta ja synteetisaattori-musiikista.

GUNS N’ ROSES /w Rival Sons – Allianz Arena, München

Järjettömän kuuma sää jatkuu ja saksalaiset ovat valmiina juhlimaan....

Emotion Visa: Suomipunk

Jälleen on lisää skenepisteitä jaossa! Tällä kertaa skene on...

Jaa somessa

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ kertoo, kuinka yritykset voivat hyödyntää tekoälyä markkinoinnissaan saavuttaakseen kestävää kilpailuetua.

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ on päivitys aiemmalle menestysteokselle, joka keskittyy tekoälyn integrointiin markkinointistrategiassa. Kirjoittajat Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka ja muut asiantuntijat tarjoavat kattavan MVG-MRACE®-mallin tekoälyn tuoman kilpailuedun saavuttamiseksi.

Kirjassa käsitellään myös tekoälyn vaikutuksia digimarkkinoinnin kentässä ja painotetaan merkitystä sopeutua digimarkkinoinnin neljänteen aaltoon. Valmiit käytännön esimerkit tukevat lukijaa uusissa tekoälyratkaisuissa ja asiakassuhteiden hallinnassa jälkieväste-maailmassa.

Tekoälyteknologiat ovat jo muuttaneet toimintaympäristöämme, ja tämä teos auttaa yrityksiä navigoimaan murroksen läpi menestyäkseen. Kirja on suunnattu kaikille markkinoijille, jotka haluavat olla ajan tasalla kehityksestä ja hyödyntää tekoälyä tehokkaasti.

Lähde Suomen Digimarkkinointi Oy

spot_img