Tekoäly muuttaa digimarkkinoinnin: uusi kirja avaa mahdollisuuksia

Aiheeseen liittyvää

Stiletti on uusi suomalainen vaihtoehtomedia

Suomalaisen musiikki- ja kulttuurimedian tarjonta lisääntyi, kun perjantaina päivänvalon...

PETRI LAHTI: The Rolling Stones – 60 vuotta Rollareita (Readme.fi) 2024

Tämä Rollari-kirja keskittyy yhtyeen keikkoihin Suomessa ja mitä täällä heistä kirjoitettiin. Kun ottaa huomioon, että bändi oli Suomessa ensi kerran jo 1965 ja millainen tämä maa on ollut vielä 80-luvullakin, niin tottakai huvittavia tapauksia mukana on.

The Record Of My Life #41: NYLON BEAT – Extreme

Elämänsä levyn esittelevä Elsa Vilen on uusi turkulainen indieartisti,...

Viikon Kovin Biisi: VKB 04/25

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

Kulta-aura: Romaani Sigurd Wettenhovi-Aspan Elämästä

Asko Jaakonahon romaani Kulta-aura tuo esiin Sigurd Wettenhovi-Aspan värikkään elämän yhdistettynä runsaaseen historialliseen taustaan.

Jaa somessa

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ kertoo, kuinka yritykset voivat hyödyntää tekoälyä markkinoinnissaan saavuttaakseen kestävää kilpailuetua.

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ on päivitys aiemmalle menestysteokselle, joka keskittyy tekoälyn integrointiin markkinointistrategiassa. Kirjoittajat Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka ja muut asiantuntijat tarjoavat kattavan MVG-MRACE®-mallin tekoälyn tuoman kilpailuedun saavuttamiseksi.

Kirjassa käsitellään myös tekoälyn vaikutuksia digimarkkinoinnin kentässä ja painotetaan merkitystä sopeutua digimarkkinoinnin neljänteen aaltoon. Valmiit käytännön esimerkit tukevat lukijaa uusissa tekoälyratkaisuissa ja asiakassuhteiden hallinnassa jälkieväste-maailmassa.

Tekoälyteknologiat ovat jo muuttaneet toimintaympäristöämme, ja tämä teos auttaa yrityksiä navigoimaan murroksen läpi menestyäkseen. Kirja on suunnattu kaikille markkinoijille, jotka haluavat olla ajan tasalla kehityksestä ja hyödyntää tekoälyä tehokkaasti.

Lähde Suomen Digimarkkinointi Oy

spot_img