Näin tämän bändin pari vuotta sitten Suomenlinnassa (oli muuten kallis baari). Kaikki soittavat/soittivat myös Blueinthefacessa ja basisti Kimmo on No Ei!n laulaja. Tässähän on biisejä pitkältä aikaväliltä (2022-25) ja tiedotteen mukaan kaikki yhtä lukuunottamatta ovat jo diginä julkaistukin.
Kun tuli perjantaina suht selväkin oltua, niin höpistään lyhyesti jotain. Ihan alusta ei jaksanut, kun tiesi, että siellä on sellainen hyvien bändien putki edessä myöhemmin. Se alkoi Jalla Jallasta, joka ei petä. Uusia biisejä olisi kyllä kiva kuulla, kun laulaja-Harri sanoi sellasia olevan, tai oikeammin kuulemma julkaisemattomia. Kyllähän näitäkin on mukava kuulla, kun ei bändiä niin usein tule luonnollisesti nähtyä, kuin vaikka 90-luvulla.
Ahkera maailmankiertäjä Tim Smith on saanut tämän Cheap-yhtyeensä levyn viimein ulos vinyylinä. Alunperin tämä on julkaistu yhtyeen hajottua CD:nä Englannissa (1993) ja USAssa (1995). Lisäksi 2013 ilmestyi yhtyeeltä CD Anthology, jossa on tämän levyn lisäksi mm. heidän Peel Show'nsa vuodelta 1988. Mutta nyt tämä siis löytyy vinyyliltä ja ihan Suomi-julkaisuna.
Robert Crumbin ensimmäinen sarjakuvakirja 23 vuoteen!
Kulttimaineeseen noussut underground-sarjakuvataiteilija Robert Crumb sukeltaa uudessa sarjakuvakirjassaan internetin ja sanomalehtien syövereihin ja nostaa esiin kysymyksiä. Miksi emme tiedä totuutta valtiolla virkamiesuran tehneiden taustavaikuttajista? Onko Crumb todella niin vainoharhainen, kuin monet väittävät? Vai haluavatko he vain sinun ajattelevan niin?
Videoa on kuvattu mm. Suvilahden DIYssä, Archimedeksen haudalla, Olympoksen temppelillä, Aleister Crowleyn Abbey of Thelemassa ja Erikoisjoukkojen kuvauspaikalla.