Avain: taideyliopisto

Uniarts Fest -taidefestivaali täyttää Sörnäisten kampuksen taiteella lauantaina 17.9.

Uniarts Fest on koko Taideyliopiston yhteinen festivaali, joka tarjoaa kaupungin tuoreinta taidetta ja huikean keskusteluohjelman.

Kuva/Tilan uusi Tracing Work -näyttely jäljittää taiteellista työtä ja taiteilijoiden työskentelyä

Maaliskuun 11. yleisölle avautuvan näyttelyn teokset keskittyvät muun muassa näkymättömään työhön, toimeentuloon, taiteilijan työn katoavaisuuteen ja oman työn säilyttämiseen liittyviin kysymyksiin sekä työväenliikkeen historiaan.

Sibelius-Akatemia sai miljoonan dollarin lahjoituksen

Yksityinen yhdysvaltalainen lahjoittaja Elsa Brule on tehnyt miljoonan dollarin lahjoituksen Taideyliopiston Sibelius-Akatemian Global Music -koulutusohjelmalle.

Sibafest – Recovery Tour tuo livemusiikkia pandemia-aikaan

Sibafest – Recovery Tour on mukana rakentamassa koronapandemian kanssa elävää musiikkialaa uudelleen, konsertti kerrallaan.

Justin Doyle vanhan musiikin vierailevaksi professoriksi Sibelius-Akatemiaan

Englantilainen kapellimestari Justin Doyle on nimitetty Taideyliopiston Sibelius-Akatemian vierailevaksi professoriksi.
spot_img

Suositut

MAMA featuring Antonella – Apex Predators (2025)

Albumi, joka kuulostaa siltä kuin olisi nauhoitettu 70-luvulla manifestoi Patti Smithin, Robert Plantin ja aikalaisten sähköistä folk-bluesia.

Viikon Kovin Biisi: VKB 17/25

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

The Record Of My Life #52: EMPEROR – Anthems to the Welkin at Dusk

Tällä kertaa The Record of My Life -osiossa vierailee...

Lämpimän keskikaljan ja punkrockin liitto: Grillijono K.O:n ”Kiva kesäkaupunki” ulkona

Turborockyhtye Grillijono K.O. on aloittanut vuoden 2026 alussa julkaistavan kolmannen albuminsa työstämisen....

SAATTOHOITO79: Nämä valvotut yöt (Hiljaiset Levyt HIKI-089) 2025 LP

Saattohoito79 on ehtinyt kolmanteen täyspitkäänsä. Niiden lisäksi on ilmestynyt single. Eihän tässä paljon mikään ole muuttunut edellisen levyn (2023) ja tämän välillä. Tai jos on, ei sitä helpolla huomaa. Ei ole varmaan tarkoituskaan. Kokoonpanokin on pysynyt samana. Siihen ekaan (2021) on sen verran eroa, että biisit ovat nykyään parempia, vaikka samalla tyylillä mennäänkin.