Tekoäly muuttaa digimarkkinoinnin: uusi kirja avaa mahdollisuuksia

Aiheeseen liittyvää

The Record Of My Life #40: POPEDA – Svoboda

Juho Rintarunsala on Etelä-Pohjanmaalta, Teuvan kunnasta maailmaa tähyävä lyyrikko,...

Viikon Kovin Biisi: VKB 03/25

Nämä kilpailijat kisaavat Viikon Kovimman Biisin tittelistä. Katso yksityiskohdat tästä.

Vic Hyland – Music, Magic and NLP (Softwood Books 2023)

Musiikki on mielestäni vähän niin kuin magiaa, parhaimmillaan sillä voi vaikuttaa kuuntelijan tunnetiloihin tai saada jopa lihakset liikkeelle. Muusikko, opettaja, terapeutti ja kitaristi Vic Hyland on kirjoittanut inspiroivan ja käytännönläheisen teoksen luovuudesta ja kuinka maagisella maailmankatsomuksella on paljon annettavaa musiikille.

The Orphan bändin debyyttialbumi Hard On For Chaos ulkona nyt

The Orphanin debyytti-albumi Hard On For Chaos on Pohjoisen...

PETRI LAHTI: The Rolling Stones – 60 vuotta Rollareita (Readme.fi) 2024

Tämä Rollari-kirja keskittyy yhtyeen keikkoihin Suomessa ja mitä täällä heistä kirjoitettiin. Kun ottaa huomioon, että bändi oli Suomessa ensi kerran jo 1965 ja millainen tämä maa on ollut vielä 80-luvullakin, niin tottakai huvittavia tapauksia mukana on.

Jaa somessa

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ kertoo, kuinka yritykset voivat hyödyntää tekoälyä markkinoinnissaan saavuttaakseen kestävää kilpailuetua.

Uusi kirja ’Digimarkkinointi + AI’ on päivitys aiemmalle menestysteokselle, joka keskittyy tekoälyn integrointiin markkinointistrategiassa. Kirjoittajat Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka ja muut asiantuntijat tarjoavat kattavan MVG-MRACE®-mallin tekoälyn tuoman kilpailuedun saavuttamiseksi.

Kirjassa käsitellään myös tekoälyn vaikutuksia digimarkkinoinnin kentässä ja painotetaan merkitystä sopeutua digimarkkinoinnin neljänteen aaltoon. Valmiit käytännön esimerkit tukevat lukijaa uusissa tekoälyratkaisuissa ja asiakassuhteiden hallinnassa jälkieväste-maailmassa.

Tekoälyteknologiat ovat jo muuttaneet toimintaympäristöämme, ja tämä teos auttaa yrityksiä navigoimaan murroksen läpi menestyäkseen. Kirja on suunnattu kaikille markkinoijille, jotka haluavat olla ajan tasalla kehityksestä ja hyödyntää tekoälyä tehokkaasti.

Lähde Suomen Digimarkkinointi Oy

spot_img